sobota, 3 września 2011

Pierwszy sposób :)

Pierwszy sposób wydaje się być przyjemny dla wszystkich osób , które mają dużo wolnego czasu.!!! Mam namyśli grę The Sims . Oczywiście gram dosyć często w Simsy 3 i wcale nie jest ona dla mnie nudna po ok. 2 latach poświęconej tej grze (Oczywiście w wolnych chwilach. Nie jestem maniaczką.!!!!) Dlatego chciała bym wam pokazać 1 z moich wielu,wielu projektów domów w grze . .... Obejrzyjcie zdjęcia i proszę o SZCZERE komentarze.! P.S. Oglądając te zdjęcia prosze bądzcie cicho , bo obudzicie mi simów.!!! :)

 Na zewnątrz wygląda tak :


 Zdjęcie od ptaka (jak leciał to mi strzelił fote xD )
 Kuchnia połączona z jadalnią.!

Bardzo podoba mi się ta ściana , która wygląda jakby była z kamienia ;D Moim zdaniem pasuję to do reszty wystroju.! Dzięki czerwonemu kolorowi ten pokój staje się przytulny, więc troszkę kamienia mu nie zaszkodzi ;)

2 komentarze:

  1. sweet naprawdę ! bardzo fajny ten czerwony pokuj z kamienną ścianą ! myślę, że przydałyby mu się białe meble lub z jasnego drewna ale ten jest też okej :)


    Stardoll konto:olka773

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajne pokoiki ;p ja mam zwierzaki 2 historie ;p

    OdpowiedzUsuń