sobota, 17 grudnia 2011

Nagłówek !

Po wielu godzinach pracy przy nagłówku .... nie doszłam do tego co chciałam ( haha). Może nie jest on doskonały . Ale po raz pierwszy robiłam coś takiego . Jak by nie patrzył to też projektowanie, a wydaje mi się, że projektujemy na różne sposoby !

Zaczęło się od zwykłego rysunku na kartce , potem pomalowanie farbami ( nie wiadomo po co ! ) , zrobienie zdjęcia , przerzucenia komputer , obróbki graficznej < Paint > i dostosowanie odpowiedniego formatu i obrazek trafił na bloga !!! Jednak nie mogłam się zdecydować co wybrać - biało-czarny czy też kolorowy. Kilka osób doradziło mi żeby był on dwu kolorowy. Tak też zrobiłam . Jednak postaram się dokończyć jeszcze tą kolorową wersję i pokazać wam :) .





Co sądzicie o tym nagłówku ?

1 komentarz:

  1. oo! widzę, że jednak coś ci wyszło! bardzo fajnie to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń