poniedziałek, 23 stycznia 2012

Ozdabiamy laptopa .


                  Na 12 urodziny dostałam laptopa Fujitsu Siemens . Wygląda on tak :




Bardzo się cieszę z tego prezentu i w ogóle. Tylko ... jest on używany i strasznie porysowany. Muszę jakoś pozaklejać laptopa. Od razu przyszły mi na myśl naklejki. Jednak naklejki po jakimś czasie będą się odklejać i będzie to wyglądało OKROPNIE ! Nie byłam co do tego przekonana, bo jak bym chciała zacząć zaklejać wszystkie rysy to laptop by wyglądał jak choinka. Szukałam, szukałam ... i znalazłam rozwiązanie. Na allegro.pl znajdują się naklejki na całą pokrywę i wcale nie są brzydkie. Jak zaczęłam oglądać naklejki to mi się prawie wszystkie spodobały. Z tych setek naklejek wybrałam kilka. Mam nadzieję, że pomożecie mi coś wybrać :)
A oto kilka z nich :

Naklejka na klapkę ( Wersja A ) - Convers.
Naklejka na klapkę ( Wersja B )

Laptop na klapkę ( Wersja C )
Naklejka na klapkę ( Wersja D ) To mi się wydaję troszkę puste w środku.




No i ostatnia wersja D ^
A do tego pasowała by jeszcze naklejeszka do środka komputera.
                                   
 Najpierw będzie pomalowane jabłko do połowy, a później gdy otworze laptopa będzie już pomalowane. Pomóżcie mi coś wybrać ! Proszę o odpowiedzi w komentarzach Np.Wersja S.

Z góry dziękuje za pomoc :D

Macie jakiś inny pomysł na ozdobienie laptopa ?

2 komentarze: