niedziela, 12 lutego 2012

Walentynki .

W 35 poście spróbujemy zaprojektować/zrobić kartkę walentynkową. Przejrzałam wiele stron internetowych, żeby móc wam udostępnić jakiś fajny pomysł. I oto co znalazłam :
Kartka-Klik
Mnie się to strasznie spodobało. Tylko, że na razie nie miałam czasu żeby taką zrobić jednak mi się nie śpieszy z Walentynką. Najważniejsze , że wy macie instrukcje. Walentynka wykonana jest w PhotoShop. Ten progoram można pobrać - Tutaj. Ja strasznie chciała bym wykonać tylko na razie nie mam kiedy. Jak ją skończę i będę uważała, że jako tako mi wyszła to dodam ją w nowym poście. Jeżeli ktoś będzie chciał się podzielić swoją skończoną pracą - Linkujcie w komentarzach. Chętnie pooglądam :) Teraz jeszcze będziemy robić na informatyce walentynkę więc ... zostanie nam jeszcze 1 post po walentynkowe :p .


I oczywiście buzia <3

1 komentarz: