poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Koniec miesiąca - Statystki

Ostatni dzień miesiąca kwietnia. Wiec postanowiłam, że dodam statystki z całego okresu miesiąca.




Tak, wiem, że troszkę nie wyraźne, ale ... jestem już padnięta po całym dniu. Mam nadzieję, że niektórzy się doczytają.  Jeszcze liczyłam komentatora i blogerkę miesiąca. Co było straszną zabawą. Było bardzo dużo do  liczenia  :(

Przy okazji chciałam życzyć miłego weekendu majowego. :-) Nie zapominajcie o tym, że wyniki na Blogera miesiąca oraz Komentatora miesiąca są umieszczane w zakładkach Strony ! Osoby, które zwyciężyły mają 24h na zgłoszenię się po nagrodę ( 20sd ) do mojej księgi gości na stardoll. ( Mój Nick : MissWapsster )

EDIT : Na waszą korzyść chciałam powiedzieć/napisać, że z powodu weekendu majowego macie czas na odbiór nagrody do 1 maja godz. 23:59.




GRATULACJE DLA MONIKI ORAZ SUNFLOWER !

4 komentarze: