piątek, 25 maja 2012

Centrum Nauki Kopernik.


Dzisiaj przeczytacie troszkę o "Koperniku" ;)


A więc ... Codziennie przez galerie Centrum Nauki "Kopernik" przechodzi 4 tys. gości. Liczba zwiedzających w ciągu roku sięgnęła miliona. 
W tym miejscu byłam już 2 razy i bardzo chętnie pojechała bym jeszcze raz !
Co trochę zmieniane są wystawy, które są naprawde rewelacyjne.
10 maja zwiedzałam Centrum razem z klasą ;D
Jednak na zwiedzanie dostaliśmy 4 godziny, wydawać by się mogło, że jest to dużo czasu. Jednak to jest błąd. Aby dojść do każdego eksponatu potrzebowalibyśmy z jakiś 2 dni ^.^. Samo dojście do jakiejś wystawy zajmuje z 4 minuty, ponieważ jest bardzo dużo zainteresowanych jak wspominałam na początku. Moim zdaniem najciekawszy była wystawa od 14 lat. Na, której można było np. użyć wykrywacz kłamstw, przeprowadzić prognozę pogody czy też ZAPROJEKTOWAĆ WŁASNĄ OKŁADKĘ MAGAZYNU. Ja oczywiście, musiałam to zrobić, a oto rezultaty :


No niestety ... Wyraz : Sposoby zasłoniła cena gazetki ;(
Nie miałam za bardzo czasu, aby zrobić to wszystko od nowa. Samą okładkę robiłam z jakieś 10 minut.
Po za tym koleżanka mnie pośpieszała, a potem jeszcze weszła nasza wychowawczyni, bo jej się wydawało, że widziała część naszej klasy. Dziwne -,- Przecież to była cała klasa ;D 

A wy zwiedzaliście "Kopernika" ?
Podobało się Wam ?

3 komentarze:

  1. Nie zwiedzałam :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w ankiecie na piosenkę blogową http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiedzałam :D tylko szkoda że ciągle się coś psuje ;C
    też bym chciałam tam pojechać jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam dwa razy, chętnie pojechałabym jeszcze raz, ale jestem z Poznania:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń