poniedziałek, 21 maja 2012

Najgrubszy kot świata i kot z dwoma pyszczkami



Teraz czas na cos smutnego, a mianowicie najgrubszy kot świata i kot z dwoma pyszczkami. Czemu smutnego?

Najpierw coś o otyłym kocie-
Ten kot nie może nic robić sam. Może tylko leżeć, pić, jeść... Żadnej zabawy, bo dostaje zadyszki. Do tego mieszka w schronisku :(
Kot zwie się Miau i ma ponad 2 lata. Nikt nie wie, jak w ciągu tak krótkiego czasu życia ten kot tyle utył. Waży dokładnie 17,73 kg, co przełożone na ludzkie proporcje daje 272-kilogramowego człowieka! Za dużo dawał mu jeść staruszek u którego był przed przyjazdem do schroniska.

Najgrubszy kot świata

-Koty z dwoma pyszczkami żyją nie dłużej niż 4 dni :( Wyjątkiem jest kot wpisany do księgi rekordów Guinessa, który żyje już 12 lat!!!
Frank i Louie ma nie tylko dwa imiona ale także dwa pyszczki, dwa nosy, troje uszu i troje oczu.
 Marty Stevens tak zachwyciła się małym „potworkiem” postanowiła go przygarnąć i dać mu szansę na normalne, długie życie.
 „Przypadłość, z którą urodził się kotek jest naprawdę rzadka, a fakt, że dożył wieku dorosłego jest po prostu niesamowity. Niektórzy twierdzą, że taki kot to zły omen, przynoszący nieszczęście, inni natomiast uważają go za wspaniały cud natury”, stwierdza dr Armelle deLaforcade.

 „Śmieszy mnie reakcja ludzi kiedy wychodzę z nim na spacer. Najpierw na ich twarzach pojawia się wielki uśmiech na widok ślicznego białego kotka. Wyciągają rękę i chcą go pogłaskać. Kiedy jednak podchodzą bliżej i zauważają jego drugi pyszczek, odwracają szybko przerażony wzrok”, śmieje się pani Stevens.
Dwugłowy kotKot z dwoma pyszczkami 

Troszkę to smutne, ale moim zdaniem kotki te są słodkie, ale pierwszego trzeba odchudzić :)


EDIT- info dla o_ania_o - Ania ! Co ja Wam mówiłam ? Co ma kot do projektowania ? Zanim zapiszesz kolejny post przeczytaj link bloga 2 razy !

5 komentarzy:

  1. Ania ! Co ja Wam mówiłam ? Co ma kot do projektowania ? Zanim zapiszesz kolejny post przeczytaj link bloga 2 razy !

    OdpowiedzUsuń
  2. A myslałam że mój kot jest najdziwniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry,ale muszę odpysknąć. Co mają długie włosy do projektowania? Co mają kokardy do projektowania ? A długie nogi ? A paznokcie? NIC! Tylko do mnie masz pretensje, a jakoś one piszą o tym, co też nie jest o projektowaniu. A takie koty to bardzo ciekawy temat i wszystko pisane przeze mnie a nie jak dziewczyny,że tylko wstawiają obrazki i już... Tyle. Chamsko Ci powiedziałam,ale to prawda. Trudno, jak chcesz to mnie wywal -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie napisałam nic takiego. Wcale cię nie chce wywalać do nich pisze to samo tylko na gg. Do cb też bym pisała tylko, że nie masz gg ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. o najgrubszym kocie słyszałam ale o tym z dwoma pyszczkami nie :)

    OdpowiedzUsuń