piątek, 15 czerwca 2012

DIY- Twoja własna tapeta na pulpit.

W dzisiejszym poście przeczytacie o tym jak zrobić swoją własną tapetę na pulpit. 
Wykonamy ją za pomocą programu "PhotoScape". 
Mnie wydaje się do banalne do zrobienia, ale może tym sposobem zachęca leniuszków i nie tylko do wykonania swojej idealnej tapety, którą możecie przecież w każdej chwili zmienić ... :)
1. Najpierw wybieramy obrazki, które bardzo przypadły nam do gustu. Sadzę,że najbardziej pomocne będę nam google. Kiedy znajdziemy się już na stronie wyszukiwarki wpisujemy  np. Ulubiony kolor, który będzie nam służył jako tło, ulubiona piosenkarka, ulubiony kwiatek, jakieś swoje zdjęcia z przyjaciółką i tp ...
2. Następnie otwieramy program "PhotoScape" i wchodzimy w zakładkę Strona.
3. Wybieramy 1 z 200 wzorów na, którym będziemy dowolnie układać nasze zdjęcia, obrazki ....
4. Po zakończeniu wklejania zdjęć klikamy zapisz.
5. Na sam koniec możemy pobawić się jeszcze tym programem i dodać różne dodatki jak np. ramki, pocieniować zdjęcie i tak dalej. 

Tak oto wygląda moja nowa tapeta na pulpit :


Jakiś taki mix ... :)

Myślę, że pomogłam nie, którym zaprojektować swoją własną tapetę na pulpit. 
Wydaję się być to również dobrym pomysłem jako prezent na przywkład dla babci; umieszczając zdjęcia wnucząt w jednym ze wzorów, poźniej natomiast wywołać i do tego kupić jakąś antyramę lub zwykłą ramkę. 
Przecież prezenty zrobione dla kogoś przez samego siebie najbardziej cieszą osobę obdarowywaną.

Udało mi się Was zachęcić do zaprojektowanie nowej tapety ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz