piątek, 22 czerwca 2012

Moje must have

Dzisiaj przedstawię wam pare ciuchów z mojej szafy, które są moimi absolutnymi must have. Chodzę w nich mega często i  nie wiem w co bym się bez nich ubierała.Ostrzegam,że na osobie wyglądają lepiej niż położone, ale nie miałam jak cykać sobie w nich fotek.

1.Kwiecista sukienka. Nieważne, czy zielona, czy niebieska, ważne,że kwiecista! Ja posiadam taką :



Zakupiłam ją w Pepco za bodajże 19, 99. Bardzo polecam ten sklep, bo jest bardzo tani, a rzeczy w nim bardzo ładne i porządne.

2. Bluzka w paski jest hitem! Noszą ją wszystkie fashionistki.
Ja swoją kupiłam w smyku, w komplecie z inną, którą niestety zniszczyłam. Za komplet zapłaciłam 45,99.Bardzo lubię tą bluzkę i szkoda,że robi się za mała. Jeśli ktoś chce ją ode mnie odkupić niech piszę w komentarzach :) Rozmiar. 152

3.Sukienka z kołnierzykiem jest tym, co musisz mieć i nie ma żadnego ale! Ja posiadam rozkloszowaną szafirową sukienkę do kolan z białym kołnierzykiem.
 Kupiłam ją na allegro za 40 zł. Jestem z niej bardzo zadowolona, tylko aby ładniej wyglądała dokupiłam do niej pasek.

4.Bluzka  tropikalnymi wzorami. Wzory te królują w letniej modzie!

Ja posiadam takową. Kupiłam ją w Lidlu, nie wiem za ile, ale jeszcze powinny tam być :) Często łączę ją z szortami lub niebieskimi legginsami.

5. Zwykły top to absolutny must have. Można go łączyć ze wszystkim! Np. z kamizelką z następnego podpunktu.
Posiadam dwa - szary z pepco z 14,99 a czarny z NKD, ale nie wiem za ile.Łącze je z tym:
6.Kamizelka w neonowym kolorze czyli to co kocham. Idealnie pasuje do zwykłych topów.
Można ją nosić na 3 sposoby - rozpiętą, zapiętą i zawiązaną.


 Osobiście kocham ją we wszystkich wydaniach, a najbardziej w 3. Kupiłam ją w Housie za 49,99.

Jak wam podobają się Must have? Chcecie więcej moich ciuchów ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz