wtorek, 11 października 2011

... Był by to dla mnie zaszczyt ... :)

Zaszczytem było by dla mnie...
Zaprojektować pokoje na wasze zamówienie :)
Wyglądało by to tak :
1. Wysyłacie mi e-mail na adres  julusia2@op.pl 
- kształt swojego pokoju,
- wymiary pomieszczenia oraz wyjaśnienie w , którym miejscu znajduje się okno.
2. Styl jaki chcieli byście, aby pomieszczenie zostało wykonane czyli. np.
- kolorowy,
- tapetowany,
- jasny ( kremowe ściany i jasne mebelki )
- 2 kolorowy ( połączenie 2 kolorów na ścianie )
- obojętnie
i TP .
3. Jakieś meble, które chcecie wykorzystać w pokoju ? !
4. Program w jakim ma być to wykonane.
5. Wymagania lub Uwagi.
Wydaje mi się, że to wszystko.
W razie wątpliwość proszę pisać na podany wcześniej e-mail.
Nawet jeśli twój pokój nie potrzebuje ,, Metamorfozy ,,
To dla mnie żaden problem, aby pokazać Ci w jaki sposób widzę to moimi oczami .

P.S. Robię również przemeblowania !!!!



Oferta ważna do 30.10.2011r. , 23:59 :)
Aby móc skorzystać należy być obserwatorem bloga.

1 komentarz:

  1. Ja ci takie cos przesle na poczte a ty mi odpiszesz i wyslesz zdjecia

    OdpowiedzUsuń