piątek, 14 października 2011

Mój projekt - Pokój :)

Jak pewnie domyślacie się po temacie tego postu dziś nareszcie będziecie mogli zobaczyć pokój zaprojektowany przeze mnie !!!
Co jeszcze  mogę napisać - miłego oglądania życzę :)






Niektórym wydaję się, że pokój staje się ciemny i nieprzytulny poprzez ciemny fiolet.
BZDURAA !!!
Wytłumaczenie :
1. Zdjęcia może nie są najlepsze jakościowo - więc to też zmienia postać rzeczy.
2. Zielony, podłoga wraz z parkietem rozjaśnia pokój.
3. Okno - Źródło światła, które "wpada" do pokoju.
I jeszcze jedno! Może te meble nie są zbytnio dopasowane do reszty wystroju ( takie były komentarze kierowane do mnie ) chociaż wydaje mi się, że dzięki temu mają powiązanie z podłogą i dywanem. Już tłumacze dlaczego tutaj są. Krótko - TRZEBA BYŁO JE WYKORZYSTAĆ !!!!

Projekt : Julia Górka
Zdjęcia : Julia Górka
 Niestety niezbyt udane fotki. To wina telefonuu !!! :(

Proszę o szczere komentarze :)

4 komentarze:

  1. śliczny projekt.!
    jak miałam 8- 9 latek zawsze projektowałam ciuszki.!
    zazdroszczę talentu.!
    jeśli chcesz to możesz mi urządzić pokój.
    jest kwadratowy, a wymiary : 4m*4m.
    kolory obojętne, tzn. lubię szary, czerwony, zielony... w każdym razie jakieś żywe.
    umeblowanie i cała reszta dodatków już zależy od ciebie. GOOD LUCK.! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog ; p zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jest ten blog.! a zdjęcie, które mi pokazałaś jest prześliczne.! skąd wiedziałaś, że kocham marylin monroe.?!jest moją idolką, audrey hapburn- również...pozdrawiam szopen333love

    OdpowiedzUsuń