poniedziałek, 28 listopada 2011

Irlandia .

Niedawno zwiedzałam Irlandię (  państwo w Europie Zachodniej ) .
Postanowiłam przyczepić się troszkę do Irlandczyków ; p



Ludzie mieszkający w tym oto śmierdzącym oraz brudnym państwie w ogóle nie zwracają uwagi na wygląd . O godzinie 16 :00 możemy ujrzeć na ulicy nie jedną osobę, które będzie chodzić jeszcze w piżamie. Zwróciłam jednak uwagę na styl, który stosują ... jednak każdy ubiera się jak chcę . Np. Długie trampki ( Conwersy ) do tego spódnica po kolana i skarpetki !!!! ( wygląda to paskudnie ) Jednak chodząc po sklepach .... widziałam naprawdę rzeczy, które były po prosty Śliczneee !  . Nie ukrywając, że zrobiłam tam  ZAKUPY . Patrzyłam również na domy jadąc np. do centrum miasta z nadzieją, że chociaż o to zadbali . Myliłam się domy były tam w okropnym stanie . Jaki z tego wniosek ? Irlandczycy są niechlujami !!!!

Przynajmniej znaczna część...... !!!!!

1 komentarz: