piątek, 2 grudnia 2011

IKEA .

Ikea - moje ulubione miejsce spędzania wolnego czasu :)


W sklepach Ikea możemy zobaczyć bardzo duży wybór mebli oraz dekoracji wnętrz. W tym miejscu można siedzieć 3 godziny albo dużej jeśli ktoś ma czas . ( w sklepie rozdawane są mapki żeby się  nie zgubić ) . Niestety w Kielcach Ikei nie znajdziemy :( . Ja osobiście czerpię z tego sklepu wiele pomysłów oglądając przykładowe aranżacje wnętrz . Oczywiście nie ,, kopiuje ,, ich pomysłów ! Jednak co do moich planów na przyszłość ... zaczęłam chcieć pracować w tym sklepie jako projektantka przykładowych aranżacji wnętrz, a niema ich mało. Jednak patrząc na same meble i dekoracje już mamy wiele pomysłów. Dlatego w moich planach znajduje się Kraków :) Mam wielką nadzieje, że uda się zrealizować moje plany. Przyznam się szczerze, że bardzo lubię wchodzić na stronkę internetową tego sklepu - http://www.ikea.com/pl/pl/ . Co jakiś czas dodawane są nowe, a za razem ciekawe filmiki. Jak np. zagospodarowanie małych przestrzeni - http://www.ikea.com/ms/pl_PL/rooms_ideas/small_spaces/index.html.
W sklepie znajdują się również komputery na, których możemy zaprojektować sobie wnętrze. Możemy zadbać tam o najmniejszy szczegół . A tak wygląda ten program :


Myślę, że dzięki temu wpisowi na bloga znajdziecie chwilkę, żeby odwiedzić ten sklep :)


P.S. Teraz każdy może dodawać komentarze ( anonimowo ) - Jednak nie znaczy to, że nie proszę o dodawanie się do obserwatorów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz