sobota, 7 stycznia 2012

Blog and Nagłówek :)

W dzisiejszym poście odetniemy się  na początku od tematu bloga ( projektowania ). Ostatnio usłyszałam dużą ilość miłych komentarzy skierowanych do mnie za co chciałabym wszystkim podziękować :) Dostawałam różne ciekawe wiadomości od Was. Np. od Agatki -



" Zafascynowałam sie twoim blogiem i postanowiłam utworzyć swojego z moimi kolczykami i bizuterią nic specjalnego ale zawsze jakieś zajęcie mam "
Było mi naprawdę bardzo miło ;)

... I przechodzimy do projektowania ....

Kilka minutek później udało mi się coś tam Agatce skombinować na bloga - nagłówek .


Czytelny , delikatny i na temat ... czyli wszystko co musiało się tam znaleźć <haha> .
Jednak to była tylko propozycja - Doszłyśmy z Agatką do porozumienia co mamy zrobić teraz tylko brać się do pracy ... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz