wtorek, 17 stycznia 2012

Informatyka !

Jak obiecywałam we wcześniejszych postach, że :
''Będę publikować moje prace z zajęć informatyki". To dotrzymam słowa. :) Na razie robiliśmy tylko podstawowe rzeczy jak np. Plan Lekcji czy też kartki świąteczne. Ale te rzeczy były wykonane w programie Microsoft Word . I nie widziałam tam za dużo jakich kolwiek projektów. Dlatego też ich nie dodawałam na bloga.Pokój został wykonany w programi Paint. Jednak przez ostatnie 4 lekcje wykonaliśmy na zajęciach projekt pokoju. I oto jak mi wyszedł  :


Nie do końca podobają mi się meble. Nie pasują, ponieważ mają one za żywe kolory w porównaniu do reszty pokoju.
Zrobiłam tak tylko dla tego, że nauczyciel mi tak kazał ! Później jednak nie miałam czasu na  poprawki .

I jak wam się podoba pokój ?

2 komentarze: