sobota, 31 marca 2012

Kosmos

Ostatnio bardzo popularne są rzeczy z motywem kosmosu.
Myślę że każda dziewczyna o tym słyszała i zapewne większość chce coś z tego mieć. Moje serce podbiły leginsy z takim motywem.
Byłam w dwóch centrach handlowych i poszukiwałam takich leginsów i w żadnym sklepie nie znalazłam.
Chociaż tak dużo się mówi o tych rzeczach to nigdzie nie można ich znaleźć.
Widziałam je tylko raz na szafa.pl i niestety nie było mojego rozmiaru bo bym je kupiła.
Ogólnie rzeczy z motywem kosmosu nie są tanie. Kosztują około 100 zł. Mimo to jak coś znajdę z takim motywem to kupię tą rzecz.








A Wam podobają się rzeczy z motywem kosmosu.?
Jak znajdziecie to kupicie.?
Podobają się Wam jakieś rzeczy w tych wyżej.?
Skomentujcie. :)

5 komentarzy:

  1. mi najbardziej podoba się torebka i leginsy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też podoba się torebka i legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham motyw galaxy <3 mam zamiar kupić sobie leginsy i nie tylko (ze strony black milk clothing), ale szkoda kasy, leginsy kosztują ponad 200 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy top bardzo mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń