niedziela, 1 kwietnia 2012

Stardoll .

Stardoll jest stonką internetową. Własnie tam rozpoczęła się moja przygoda z projektowaniem. Dzięki tej grze rozwinęłam moją kreatywność. W jakim sposób? Są tam różne możliwości jak np. Projektowanie ubrań czy też mebli, potem rozmieszczanie tych rzeczy w apartamencie i ubierania różnych popularnych osób jak i swojego avatara. 


Najlepsze w tym wszystkim jest to, że własnie tam poznałam obecne blog-erki.
Stąd też na nagłówku login : 123Basia123.
Niebawem mam zamiar urządzić również loterie związaną ze stardoll, ponieważ własnie z stamtąd pochodzi najwięcej czytelników bloga. :)
Więcej o loterii już niebawem ....




8 komentarzy:

  1. Myślę że prawie każdy z obserwatorów ma konto na Stardoll. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam basię, z tego co pamiętam to ona prowadzi albo prowadziła bloga chyba o stardoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia teraz prowadzi Bloga ze swoją przyjaciółka o modzie. A oprócz tego to ma jeszcze bloga gdzie umieszcza wszystkie swoje pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się dowiedziałam o blogu na stardollu
    sunflower

    OdpowiedzUsuń