czwartek, 26 kwietnia 2012

Bandamki i plus

Hej *.*

Teraz zajmiemy się tematem bandamek. Bardzo modne są w takiej odsłonie:
bandamka.jpg
Można je też nosić na rękach:
 
 I zapowiadany plus: Mam dla was pare fotek, które inspirują na maxa! Wiem,że przed chwilą dodałam inspiracje, ale teraz znalazłam te świetne fotki !



A te zdjęcia dedykuje monikamrowa ( redaktorce bloga ) i wszystkim,który kochają :
Świetne buty:


Długie włosy:

'

Kolorowe włosy:


Długie nogi :
 
Motyw flagi Ameryki:

Marynarskie paznokcie:
 wzory na paznokcie - wzór marynarski
Glany




Też lubię to co ty :* A już najbardziej kolorowe włosy,glany,motyw flagi i świetne buty *.*


Pozdrawiam:*

3 komentarze:

  1. podobają mi się bandamki na włosach:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach.. moje rzeczy na końcu. Kocham. ♥
    Bandamki też uwielbiam. Mam jakieś 5 w szafie.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bandanki mam z dzieciństwa, lity dopiero będa. i mam rozjaśnione końcówki włośów-ombre hair.motyw flagi fajny ale a bardzo rozpowszechniony.

    OdpowiedzUsuń