piątek, 27 kwietnia 2012

Informacja dla blog-erek.

Zbliża się koniec miesiąca i chciałam podsumować waszą prace przez cały miesiąc, abyście mogły wiedzieć co poprawić. Chcemy być jak najlepsi - prawda ? Wyniki konkursu na blogerke miesiąca podam w weekend, bo  uwierzcie mi to nie jest takie hop-siup ;D. Troszkę się nad tym siedzi ;-)
Mam nadzieję, że się nie obrazicie za te uwagi no, ale taka moja rola ;(

Uwagi :
Dziewczyny mam do Was prośbę nie dodawajcie takich postów typu " Inspiracje ", bo takie posty nie mają sensu. Każdy może sobie powstawiać obrazki czy cytaty -,- Co mają cytaty do projektowania ? Może mi to ktoś wyjaśnić ?. Pokażcie, że jesteście ambitne i chcecie do czegoś dojść. Możliwe, że jest to przyczyną konkursu na redaktorkę miesiąca. Ale zrozumcie nie chodzi o ilość, a o jakość !
Ewentualnie nie podoba mi się coś typu : To mi się podoba .... + zdjęcie ( nogi, paznokcie, włosy ). Blogowanie polega przede wszystkim  na notatkach i ciekawych zdjęciach jako dodatek. Bardzo się cieszę, że chcecie uzyskać tytuł blogerki miesiąca, ale bez przesady. Pamiętajcie, że blog jest o projektowaniu. ! Możecie pisać o prawie o wszystkim. Możliwe, że nie powinnam tego pisać, aż w taki " ostry " sposób, ale chciałam żebyście to zrozumiały. Ja po prostu wiem, że potraficie więcej, bardziej, ładniej i fajniej.

Pochwały :
Wybrałam czołówkę postów, które najbardziej mi się spodobały w całym miesiącu. Oceny pozytywne dla każdej z osobna :

Aleksandra. - Bardzo spodobał mi się twój post o podobiźnie. Uważam to za wspaniały pomysł.Jednak spodobały mi się także posty o  rowerach, DIY ( pokój w 3D na stardoll) czy też metamorfoza pokoju.

Monikamrowa- Uwielbiam twoje posty o modzie czyli w tym przypadku: wzór flagi USA oraz Anglii, Vansy czy wzór kosmos. Spodobały mi się także wzory na paznokcie.

O_ania_o-Co do postów Ani to uważam, że wkłada do całe swoje serce pisząc post np. o Harcerstwie, Fotografii ... które wyglądają na bardzo pracochłonne. Co prawda nie wszystkim przypadły zdjęcia z twojego postu o fotografii ( wnioskując z komentarzy ) ale wielki ukłon za treść posta. Spodobał mi się także poradnik o rysowaniu głowy psa.

A wy jak sądzicie? 
Czyje posty najbardziej lubicie ?


WYBIERZCIE 1 BLOGERKĘ, KTÓRA OTRZYMA DODATKOWE PUNKTY, STARDOLARY I WIĘKSZĄ SZANSE NA ZDOBYCIE TYTUŁU REDAKTORKI MIESIĄCA. !
Aby głosować należy być obserwatorem.
Głos oddajecie poprzez napisania loginu wybranej blogerki w komentarzu.


2 komentarze:

  1. czytam blog od niedawna, więc trudno mi stwierdzić, na którą z dziewczyn głosować; wybieram O_ania_o

    sunflower

    OdpowiedzUsuń