wtorek, 15 maja 2012

Paznokcie.

Witajcie kochani. ♥

Dzisiaj pokażę Wam duużo zdjęć ślicznie pomalowanych paznokci.
Według mnie nie każdy potrafi tak ładnie je pomalować.
Muszą to być osoby kreatywne i z talentem.
Może użyjecie tych zdjęć jako inspiracje do pomalowania Waszych paznokci. :)
Niektóre z nich są wiosenne, więc idealne na najbliższe dni.

A więc przejdźmy do zdjęć (jak mówiłam będzie ich bardzo dużo ;] ) :


















ten lakier mam. :)









I jak Wam się podobają.?
Będzie próbować jakieś z nich zrobić.?


||Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale miałam mało czasu i zbierałam materiały na kolejne posty. :)

monikamrowa

3 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się te z różami, pomarańczą i kiwi, ale nie mam talentu do malowania paznokci
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie wszystkie podobaja ;P

    OdpowiedzUsuń