poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Powrót :)

No cóż, kobieta zmienną jest, teraz się o tym przekonuje :) Wracam. Na sam początek dodam pare zdjęć z wakacji, które wspominam świetnie! Byłam w słonecznej Chorwacji. Ani razu nie padał deszcz!
A oto i zdjęcia ( dodaje raczej te moje mdłości artystyczne :D )







Może i nie dodałam dużo, ale zdjęcia oddają klimat Chorwacji ;p Jeśli jeszcze nie byłeś w Chorwacji, wahasz się czy warto, to wiedz, że warto i to baaaaaardzo! ja byłam w mieście Rovnij, ( 3 zdjęcie <3) które jest piękne, polecam wybrać się na WIECZORNY rejs statkiem - zobaczysz delfiny i piękny zachód <3.
Poza tym miasto jest baardzo urokliwe, te stare okiennice, wąskie uliczki...Na samą myśl już tęsknie za tym.
Pozdrawiam, Anka <3

1 komentarz:

  1. Pięknie w tej Chorwacji *.* Ja na pewno tam nie pojadę . ;l. A szkoda. : (

    SuperMyla5

    OdpowiedzUsuń