niedziela, 2 września 2012

Tunele i rozpychacze

Witajcie po mojej kilkudniowej nieobecności. Byłam na biwaku harcerskim i nie miałam internetu.
Ale już jestem i piszę dla was posta o tunelach i spiralach-rozpychaczach( różne nazwy) . Dla niewtajemniczonych - Tunele i spirale wyglądają tak (na pewno gdzieś widzieliście :p ) :




Tunele jak i spirale umieszcza się w uszach. Są to dosyć sceptyczne ozdoby, które nie każdemu przypadają do gustu, ale mi jak najbardziej <3.Ale mam małą uwage co do tuneli: moim zdaniem te pow.14 mm są brzydkie,np. taki to przesada:



Ale za to piękne są takie koło 8mm ( takie jak na 1 zdj. ).
Teraz poruszę temat spirali. Mi bardzo podobają się takie koło 6 mm. Spirale trzeba rozpychać. Jeśli ktoś nie chce rozpychać płatka ucha mozna kupić fake-plug - oszukaną spirale.
O taką:

Mam nadzieje, że wiecie na czym polega tu to oszukanie :)
 Dla porównania tak wyglądają poprawne spirale:




Nom, to by było na tyle.
Co wy myślicie o takim piercingu?

2 komentarze:

  1. Mi się nie podobają ani tunele, ani spirale. :P . Ale w końcu każdy ma inny gust. :P
    SuperMyla5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się nie dyskutuje! Ale mi też się to nie podoba ;d

      Usuń